Levering en uitvoering
Webshop
Ellen Social zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
Let op!
Bij het bestellen van boeken of producten met verschillende leverdata worden alle producten verzonden als het laatste boek beschikbaar is. Wil je dit niet, bestel de boeken dan apart, ieder boek of product wordt dan verstuurd zodra het beschikbaar is.
In de kindervakanties (regio Noord) zijn er langere levertijden. Bestellingen worden alleen als ze compleet zijn uitgeleverd. Custom made artikelen met een opdruk hebben een langere levertijd en kunnen niet retour.
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de Ellen Social kenbaar heeft gemaakt. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de Ellen Social geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen bij een pre-order. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op restitutie. Na ontbinding conform het vorige lid zal de Ellen Social het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
PostNL
Verzending vind plaats via de e-mail voor digitale producten en via PostNL voor poststukken. Wij zijn daarin afhankelijk van de dienstverlening van PostNL. Dit zal met track and trace brievenbuspost. Bij grote bestellingen zal er pakketpost gekozen worden met track and trace.
Buiten Nederland gaat ook via Post NL daarvoor gelden andere tarieven.
Gesigneerde en gepersonaliseerde artikelen
Gesigneerde en gepersonaliseerde artikelen met een persoonlijke boodschap of opdruk kunnen niet retour.